poniedziałek, 1 listopada 2010

Enneagram, kawałek mnie i dwa zboczuchy

Autor: Uszko :* o 15:44
Dziś wchodząc na gg zobaczyłam odnośnik do pewnej strony która po odpowiedzeniu na pewne pytania mówi Ci jakim rodzajem osobowości jesteś. Pomyślałam czemu by tego nie sprawdzić za namową koleżanek wyliczałam już datę swojej śmierci, ślubu itp wiec kolejne nowe informacje na mój temat wcale mnie nie zdziwią a tu bach ...
Chciałabym Kochanie abyś się odniosła do tych informacji i tu mówię poważnie bo zastanawiam się jak Ty mnie widzisz.
Dowiedziałam się, że :
Jak postępować ze mną
  • Praw mi dużo komplementów. Wiele dla mnie znaczą ..... (Kochanie naprawdę jestem takim próżniakiem?).
  • Wspieraj mnie jako przyjaciel i partner. Pomóż mi kochać i doceniać siebie.
  • Szanuj mnie za mój wyjątkowy dar widzenia i moją intuicję (Jeśli dobrze rozumiem te słowa to możemy otworzyć salonik z tarotem a ja będę starą cyganką)
  • Mimo,że nie zawszę lubię jak się mnie pociesza gdy mam melancholijny nastrój, to jednak ktoś mógłby mnie trochę rozweselić (I Ty zawsze to robisz)
  • Nie mów mi, że jestem przewrażliwiona lub zbyt przeczulona.
Znalazłam jeszcze parę interesujących rzeczy na swój temat ale nie będę teraz tu o tym smęcić. Chciałam dziś napisać a w zasadzie potwierdzić słowa Z. Potwierdzam Kochanie dobrały się ze sobą dwa zboczuchy. Czasem się zastanawiam kto jest większym. I nie umiem odpowiedzieć. Zdarzają się dni, że zawstydzasz mnie Ty a czasem jest na odwrót. Więc myślę, że i w tej kwestii się dobrze dobrałyśmy. Wczoraj znalazłam kawałek rozmowy z 10 marca więc bądź co bądź nie znałyśmy się jeszcze za rewelacyjnie a już coś iskrzyło. I dziś jak czytałam to jeszcze raz dokładnie doszłam do takich samych wniosków jak wtedy. Jest w Tobie coś co mnie przyciąga i gdy Cię nie ma tęsknię. Zostało tak do dziś. Obiecany kawałek rozmowy:

Z: Z jak Zorro mi się podoba. Może się kiedyś w tajemniczą pannę Zorro pobawimy? Buziak i ode mnie :*
K: Hehe Wariat
Z: Hehehe sama zaczęłaś, poza tym wolę salonowe określenie czyli czub
K: Ukrywasz się ( Teraz już wiem, że Z na gg jest zawszę niedostępna)
Z: Zorro zawsze działa w ukryciu
K: A na co maskę zakładasz ?
Z: Oj teraz to Ty już świntuszysz
K: Ja ?
Z: Co słychać u Ciebie ?
K : A jeszcze jedno pytanie :) Długą masz szpadę ? :)
Z: Kochanie ... cóż za pytanie. No ba! Gdzie Ci wyryć moje Z?
K: Pomyślmy hmmm na prawej piersi
Z: Ok, ale najpierw pokąsam po szyj no chyba że po tej piersi w mig pójdą guziki.
K: Od spodni czy bluzki?
Z: No jak na piersi to raczej bluzki, choć skoro panna już taka zawzięta to spodnie też mogą być.
K: Bluzki takiej na guziki nie posiadam
Z: Pożyczę Ci swoją.

To w sumie nie jest świńska rozmowa zważywszy na pozostałe, ale jak ją czytam czuję, że już miedzy nami iskrzyło. I na koniec jeszcze jedno zdanie długie ale mojej dziewczyny które mnie wtedy ujęło a chodziło o pisanie ze mną i o to kogo szuka.

Z: A co do Twojego pytania, też powiem, że nie, wręcz fajnie mi się pisze, o czym pewnie świadczy fakt, że się trochę skupiam na tym co chce powiedzieć, no i też czasem jest o pogodzie. A wracając jeszcze do poprzedniego pytania to szukam, ale szukam otwarcie wiem, że jak może już znajdę to nie rzucę od razu mego życia tu i teraz i tego też nie będę wymagała. Myślę, że na razie chce poznać kogoś nie nastawiam się megasińsko, że teraz przed 30 muszę kogoś mieć. Pozwolę się ponieść chwili i temu co ma do zaoferowania druga osoba.

I się poniosła .... I ponosi się do dziś :*
Kocham Cię :*

Twój Groszek :*

1 komentarze:

susie.q on 1 listopada 2010 17:46 pisze...

Kochanie!!! Wiec ponos mnie dalej, nie przestawaj prosze, bo bez Ciebie nie mam skrzydel a zycie tego pelnego smaku :) KOCHAM CIE BARDZO :*:*:*:*:*

Ps.I nie sciemniaj, ze nie masz bluzki na guziki bo wiem, ze masz conajmniej 2 :P

Prześlij komentarz

About Me

 

Groszek z Rzeżuszką czyli co w szafie piszczy Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting