sobota, 6 listopada 2010

Kolorowe kredki

Autor: Uszko :* o 15:22
05.11.2010 godz. 19 wróciłam z pracy i w drzwiach usłyszałam słowa taty "Przesyłka do Ciebie". Wiedziałam, że moja NAJWSPANIALSZA KOBIETA NA ŚWIECIE wysłała mi coś, ale nie chciała się zdradzić ze swoim pomysłem. Wzięłam kopertę do ręki i po kształcie szczerze mówiąc nie miałam pojęcia co to może być. Odpakowałam i ujrzałam coś co w sposób niewyobrażalny kojarzy mi się z dzieciństwem. Z. doskonale o tym wiedziała bo dość często powtarzałam jej z czym kojarzy mi się dzieciństwo i o czym marze. I dostałam to od mojej dziewczyny!. W sumie taki nie duży prezent a tak niesamowicie mnie ucieszył. Dziękuję Kochanie jeszcze raz naprawdę bardzo mnie zaskoczyłaś :*

A dostałam to

I Kochanie 1 kolorowanka już skończona wygląda jak za dawnych dziecięcych lat :)

A i chciałam jeszcze dodać że mam to szczęście aby dzielić każdy dzień w roku z Tobą. I to największy prezent od Ciebie jaki mi dajesz :*
Ps. Kocham Cię :*
Twój Groszek

2 komentarze:

susie.q on 6 listopada 2010 19:26 pisze...

Kochanie, cala przyjemnosc po mojej stronie. Wiem i lubie to, gdy choc malymi rzeczami moge sprawic, ze na Twojej twarzy pojawia sie moj ulubiony "doleczkowy" usmiech :) Nastepnym jednak razem obiecuje lepsze kredki i obowiazkowo Kaczora Donalda :* KOCHAM CIE BARDZO :* I prosze Cie, nie gub tej odrobiny dziecinnosci w sobie :)

susie.q on 6 listopada 2010 19:27 pisze...

Ps. Mam nadzieje, ze podzielisz sie czasem kolorowanka z Hania i Szymkiem :)

Prześlij komentarz

About Me

 

Groszek z Rzeżuszką czyli co w szafie piszczy Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting