wtorek, 23 listopada 2010

BARDZO WAZNY DZIEN!!!

Autor: susie.q o 10:49
Drodzy Czytelniku!!!

Dzis mamy bardzo, bardzo wazny dzien w grodzkowo-rzezuszkowym zyciu :) Bo gdyby nie ten dzien, gdyby ten dzien sie nigdy nie wydarzyl, gdyby te piekne 25lat temu na swiat w pewnym warszawskim szpitalu nie przyszla Kobieta mojego zycia, nie bylo by teraz mnie i nas. Dlatego dziekuje temu panu na gorze, ze zeslal mi z nieba te cudowna kobiete, a nie zatrzymal ja dla siebie.

KOCHANIE STO LAT STO LAT STO LAT JESZCZE RAZ :*:*:*:*:*

I zycze Ci dzis, by nasza milosc sie nie konczyla, bo wiem ze majac ja, jestesmy w stanie zdobyc, zrobic i osiagnac wszystko :) A zwlaszcza zrealizowac nasz maly plan. Tak przyziemnie i na teraz zycze bardzo goraco, by wreszcie to male zielone cos na P. nie bylo juz dluzej Twoja wlasnoscia :)

KOCHAM CIE :*:*:*:*:*

A teraz maly wirtualny torcik urodzinowy


I razem ze Steviem zaspiewam Ci:



Do jutra.
Twoja Rz.:*

1 komentarze:

Uszko :* on 23 listopada 2010 21:16 pisze...

Tylko Ty wiesz jak mnie uszczęśliwić Kocham Cię bardzo Kochanie i dziękuję jeszcze raz :) Choć dziś jest już chyba to setny raz :*

Prześlij komentarz

About Me

 

Groszek z Rzeżuszką czyli co w szafie piszczy Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting