poniedziałek, 22 listopada 2010

Urodzinowo

Autor: Uszko :* o 17:18
Urodzinowa relacja na gorąco !!!
Mam NAJCUDOWNIEJSZĄ DZIEWCZYNĘ NA ŚWIECIE !!! i nic tego nie zmieni. Zuzia sprawiła, że te 25 urodziny choć tak naprawdę są jutro, już dziś wiem, że były dokładnie takie jak to kiedyś sobie wymarzyłam. Jestem jeszcze w szoku tego weekendu, spotkania z teściową, wyjazdu. Leże sobie w tym łóżeczku gdzie jeszcze niecałe 5 godzin temu leżała ze mną moja dziewczyna. I chcąc nie chcąc łzy lecą mi z oczu same. Wiem Kochanie, że obiecałam "Nie będę płakać" ale one lecą ze szczęścia po prostu. Szczęścia jakiego nikt mi jeszcze nie dał i dawać nie będzie no chyba, że będziesz to Ty. Dziś będzie krótko bo na gorąco, ale na pewno pokuszę się o większy opis bo tak jak napisałam spotkanie z teściową, wyjazd do Krakowa, Wawel, pierwsza wspólna podróż, prezenty to wszystko opisać po prostu muszę. Jedno na dzień dzisiejszy co przychodzi mi do głowy w tym szoku amoku to to, że KOCHAM CIĘ NAJBARDZIEJ NA ŚWIECIE I JESTEŚ KOBIETĄ MOJEGO ŻYCIA!!! DZIĘKUJE JESZCZE RAZ :*

Ps. A wiecie, że zostałam nieoficjalną żoną :) I obiecuję Kochanie, że Twoje urodziny będą równie nie zapomniane :*

KOCHAM CIE :*
Twój Groszek :*

1 komentarze:

susie.q on 23 listopada 2010 05:29 pisze...

STO LAT STO LAT!!!!!!!!!!! MOJEJ NAJDROZSZEJ NIEOFICJALNEJ ZONIE :) Kochanie, to ja jeszcze raz dziekuje za ten wspanialy weekend, za to ze jestes i bedziesz, za to co mi dajesz i jak mnie kochasz :* Obiecuje rowniez cos napisac, ale teraz tulac misia ide spac. KOCHAM CIE BARDZO :*:*:*:*:*

Prześlij komentarz

About Me

 

Groszek z Rzeżuszką czyli co w szafie piszczy Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting