niedziela, 19 września 2010

When A Woman Loves

Autor: Uszko :* o 19:41

Spytałaś mnie czy jesteś piękna powiedziałam nie

Spytałaś mnie czy jesteś gruba odpowiedziałam tak oczywiście

Spytałaś mnie czy chce być ze Tobą na zawsze powiedziałam nie

Spytałaś mnie czy bym płakała gdybyś odeszła powiedziałam nie

Odwróciłaś się kiedy to usłyszałaś a ja

złapałam Cię za rękę i powiedziałam żebyś została

Powiedziałam że nie jesteś ładna ale piękna

Jedyna różnica pomiędzy grubym a dużym w Tobie to Twoje serce

Nie chce być z Tobą na zawszę ale potrzebuje Cię na zawsze

I Kochanie nie będę płakać jeśli odejdziesz

Po prostu umrę !


Ps. Już tęsknie za Tobą :*

Kocham Cię

Twój Groszek :*




1 komentarze:

susie.q on 23 września 2010 16:34 pisze...

Za kazdym razem gdy to czytam, rozpiera mnie duma, duma i jeszcze raz duma, ze to wlasnie te tak piekne slowa w tak piekny sposob napisala tylko dla mnie najwspanialsza kobieta, moja kobieta :* I nie ma takiej obcji, nie dam Ci umrzec!!! KOCHAM :*:*:*:*:*

Prześlij komentarz

About Me

 

Groszek z Rzeżuszką czyli co w szafie piszczy Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting