poniedziałek, 6 września 2010

What do you love most about your partner ?

Autor: Uszko :* o 20:44
Od piatku chodzi po glowie mi to jedno pytanie. Chcialabym tyle napisac aby na nie odpowiedziec, ale czy Kasia bedzie w stanie to ogarnac :)
Pytanie banalne a tyle mozliwosci odpowiedzi .....
Czy jesli napisze Kocham w niej wszytko, bedzie to płytkie i załatwi sprawe?. Wszytko wiec tak naprawde nic.
Jest pare rzeczy które chcialabym w niej zmienic Ona doskonale zdaje sobie z nich sprawe jednak za nie tak naprawde tez ja Kocham bo i w tych niedoskonalosciach zakochalam sie bardzo mocno.
Te wszystkie zalety i male wady tworza ja cala. A ta calosc jest dla mnie wszystkim.
Kocham :
· To cieple pelne milosci i troski serce, ktorym kocha mnie do granic mozliwosci.
· To jak sie mna opiekuje i jak mnie chroni.
· Jej umysł, mysli styl mowienia pisania i zartowania.
· Sposob w jaki potrafi wyrazac swoje uczucia.
· Czulosc, delikatnosc jaka w niej drzemie.
· Jej kreatywnosc i swierze spojrzenie na swiat.
· Ze nie umie sie dlugo gniewac i zawsze powtarza "co my robimy, o co sie klocimy" zawsze jak slysze to zdanie uswiadamiam sobie ze to wlasnie ona ma 100 % racji.
· To w jaki sposob sama zmienilam sie dzieki niej.
· Burze loków, ktore najchetniej widzialabym w lekkim baleyage blond ale nad tym jeszcze pracujemy.
· Siłe jaka w sobie ma, zawsze powtarza ze jest silna. Wiem o tym. Jednak wiem tez doskonale ze jest kobieta ktora zawsze potrzebuje czulosci ciepla i milosci.
· Usta pełne, piękne o idealnym krztalcie i smaku mojego zycia.
· Niebieskie oczy tego chyba tlumaczyc nie trzeba.
· Nosek rowniez jak oczy i usta idealny.
· To ze jest zawsze kiedy tego potrzebuje, zawsze sluzy pomoca, pociesza.
· Jej dojrzałość.
· Jak w każdym smsie podpisuje się Twoja Rz. :*
· Nieskomplikowanie.
· To jak śmiesznie się denerwuje, starajac się nie okazywac mi tego.
· Kiedy mija się lekko z prawda jej oczy zaczynaja się blyszczec i zawsze powtarza „Sciemniareczka jest tylko jedna”.
· Eksperymenty i chec nauki.
· Słynne „Jutro”.
· Syndrom zacałuje Cie i obmacam na smierc.
· Gdy usypiamy razem a ona przytula mnie tak jak jeszcze nikt w moim zyciu i to zdecydownie jej zasluga.
· Delyszesowe jedzonko jakie gotuje.
· Od stop do glowy jej cale cialo którego mi ciagle malo.
· Kocham ja za to ze po prosu jest.
· Siebie w niej bo jest moja druga polowka.

Kochanie wybacz, że tak mało tych punktów jednak nie umiem wyrazic swoimi ubogimi slowami tego wszystkiego co dostalam, co kocham i co znajduje się pod slowem milosc.
Podsumowujac kocham w Tobie SERCE UMYSL I CIALO :*



„ Tak długo jak moje serce bije, będzie biło z miłości do Ciebie ”.

3 komentarze:

susie.q on 6 września 2010 22:15 pisze...

"...i smaku mojego zycia." Poplakalam sie ze szczescia :*:*:*:*:* KOCHAM CIE to rowniez i dla mnie za malo, by wyrazic to co czuje :*:*:*:*:*

susie.q on 6 września 2010 22:16 pisze...

I tak sobie mysle, ze to co do tej pory napisalam jest niczym, przy tych Twoich slowach :*:*:*:*:*

Uszko :* on 7 września 2010 22:07 pisze...

Jest wszystkim co czulas i czujesz wiec nie mow ze jest niczym :* Wiesz ze to co piszesz jest dla mnie cudowne :*
I nie placzemy Kochanie :*

Prześlij komentarz

About Me

 

Groszek z Rzeżuszką czyli co w szafie piszczy Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting