sobota, 25 września 2010

Fabryka snów

Autor: Uszko :* o 18:54

Zasypiając wieczorem jak co dzien zyczylam Ci dobrej nocy i kolorowych snow.
Nie spdziewalam sie jednak, ze to ja dzisiejszej nocy bede miala wlasnie takie.
Ze snem bywa u mnie roznie, albo przychodzi albo nie. Zazwyczaj snia mi sie jakies nieprzyjemne glupoty, ktore maja zwiazek z ogladanym wieczorem filmem.
Tej nocy bylo jednak inaczej.
Spalam jak zabita a to chyba mialo zwiazek z mala niespodzianka przygotowana przez moja dziewczyne na wieczor dla mnie.
I jak wielkie bylo moje zaskoczenie kiedy przyszedl on. Cudowny,mily,cieply i wypelniony miloscia po brzegi.
Zaczelo sie dosc niepewnie, rozmytymi wizjami w których glowna role gral okragly brzuch. Jednak z chwili na chwile stawalo sie coraz jasniejsze, ze ten okragly brzuch to mala fasolka ktora nosilam w brzuchu dla nas.
Stawal sie coraz wiekszy a Ty opiekowalas sie mna bardzo dzielnie znaszac moje kaprysy. Nagle brzuch znikł a w domu, naszym domu Kochanie pojawily sie dzieci.
I nie byla to ani Hania ani Szymek w liczbie pojedynczej, tylko byly 2 Hanie i Szymek. Trojaczki. Takiej opcji nie bralysmy pod uwage chyba Kochanie.
Dom wypelnial zapach dzieci i dzwiek pozytywek na dobranoc a goscinnie pomagaly nam tesciowe. Czulam sie dumna gdy widzialam Ciebie z naszymi dziecmi na rekach. A i w Twoich oczach widac bylo dume. Ze mnie, ze podolalam i z faktu iz narescie tworzymy w pelni rodzine. Dom pelen milosci, zrozumienia i szacunku.
I wiem Kochanie, ze niedlugo tak bedzie. Nasze marzenia staly sie planami a plany stana sie realnym zyciem.

Kocham Cię
Twoj Groszek :*

1 komentarze:

susie.q on 30 września 2010 19:55 pisze...

I wlasnie za To bardzo ale To bardzo Cie kocham :* Bo dzielisz ze mna swiat, ktory nie jest tylko moim, ale przede wszystkim naszym swiatem :*

Prześlij komentarz

About Me

 

Groszek z Rzeżuszką czyli co w szafie piszczy Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting