czwartek, 30 września 2010

Podanie

Autor: susie.q o 19:17
"Droga K. zanim zaczne pisac tutaj jakies harlekinowskie dyrdymaly, powiem to tak: kurewsko mi zalezy i kurewsko tesknie na i za toba! Nie wiem co bedzie, nie wiem jak to wszystko bedzie, bo wiem ze jest punkt 2, ale tego juz nie zmienie, ale chce znalezc rozwiananie. Szaleje, choruje, mysle- niestety namieszala mi Panna w glowie. Ale za to Cie uwielbiam i mysl, ze jutro moglo by tego nie byc, sprawia, ze peka mi pukajaca. Wnioslas cos niesamowicie pozytywnego w moje skormne zycie, nazwe to smakiem, bo niestety ostatnie lata nie mialy smaku a teraz je na nowo ma!"

Dzis niecale pol roku pozniej, wiem ze to co wnioslas w moje zycie to nie tylko jego smak. To milosc. W jej najczystrzej postaci. I choc nadal szaleje, choruje i ciagle mysle, to wiem, ze stalas sie kobieta mojego zycia, jego poczatkiem i koncem. I wiem tez, ze punkt 2 wlasciwie juz nie istnieje, a jego miejsce zajac plan z trzema zalozeniami :) Naszymi marzeniami :)

W podaniu napisalam jeszcze takie zdanie: Na co dzien jestem mila, raczej zywa i GLOSNA :-) osoba. Jak o tym teraz mysle, to przypominasz mi sie Ty w pewny sobotni dzien, gdy w dosc uroczy, ale jakze zabawny sposob udowodnilas mi dobitnie, ze jestem naprawde GLOSNA osoba. Kochanie, ale co jak co, uprzedzalam! :) Ale i wlasnie za to Cie kocham, ze zmieniasz mnie, ze na rozne sposoby pokazujesz, ze z dnia na dzien moge byc lepszym czlowiekiem.

KOCHAM CIE BARDZO :*:*:*:*:*

Do jutra.
Twoja Rz.:*

Ps. Prywatnie mam jeszcze mala niespodzianeczke dla Ciebie, ale po tym jak wlasnie zobaczylam, jak pieknie dzis wygladasz, stwierdzilam, ze nie bede tego wstawiac na portalowe zycie. Reszta na zoltym :*

1 komentarze:

Uszko :* on 30 września 2010 21:39 pisze...

I tym właśnie podaniem zaczarowałaś mnie już ostatecznie :)
Uświadomiłam sobie że znalazłam SKARB, którego po tym pół roku wiem, że nie wypuszczę na pewno :*

Prześlij komentarz

About Me

 

Groszek z Rzeżuszką czyli co w szafie piszczy Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting