piątek, 15 października 2010

Zyrafie nozki

Autor: susie.q o 18:09

Z: Kochanie, bede z dziecmi robic takie zwierdzatka :D
K: A wiesz co ja sobie dzis pomyslalam, ze jak bym miala teraz dzieci i taka zmeczona przyszla to bym chyba pierdolnela na ryj. I tej mysli sie wstydze :(
Z: Kochanie:* nie ma czego:*
K: Juz widze jak bedziecie je robic :D:D MAMO MAMO nie jedz nogi zyrafie :P:P
Z: I mysle ze fakt zycie z dziecmi jest bardziej wyczerpujace:) ale...
:P:P:P (Z. robi foszka)

Kochanie, po pierwsze to zyrafa ma wykalaczkowe nozki, wiec trudno bedzie je zjesc ^^. Po drugie najwyzej zjem ja cala : ) Chociaz obiecuje sie z wami podzielic. A po trzecie pozostaje moje niedokonczone ale. Fakt, dzieci to jak moj tatus mawia, istni krowiopijce ^^ Wracasz do domu, chesz miec chwile dla siebie, chwile spokoju a tu zaraz od progu: Mamo mamo, bo Szymek mi przykleil gume do wlosow!!! A Hania mi zabrala kredki!!! W kazdym wieku problemy, jak nie zasrana pielucha to pala z matematyki w szkole i tak az do ich wyprowadzki z domu. Choc i wtedy nie przestaniemy byc ich mami : )

Mysle tez jednak, a wrecz jestem przekonana, ze dzieci to nie tylko halas, brak snu w pierszwych latach i kolki w nocy, ale to jedna wielka zyciowa przygoda, ktora chce z Toba przezyc. I mysle tez, ze wystarczy nam jedno spojerzenie na nich, jedno: Przytul mnie mamo : ) i ten choc jeden ich maly usmiech i wiem, ze zapominimy o calym naszym zmeczeniu. Wrecz bedzie to jak maly zastrzyk energii, by usiasc z nimi przy stole i upiankowac taka fajna zyrafe ^^

KOCHAM CIE :*:*:*:*:*

Do jutra.
Twoja Rz.:*

1 komentarze:

Uszko :* on 15 października 2010 19:22 pisze...

Kochanie po tym jak to napisałam zauważyłam, że żyrafa ma wykałaczki ale nic nie mówiłaś więc już nie kontynuowałam :) a co do dzieci to fakt masz rację z jednej strony wiem, że to wyrzeczenie ale myślę, że uśmiechy, słowa mamo Kocham Cię, buziaki, przytulaki spokojnie rekompensują te żmije wychowane na własnej piersi :D:D

Prześlij komentarz

About Me

 

Groszek z Rzeżuszką czyli co w szafie piszczy Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting