wtorek, 26 października 2010

Ty :*

Autor: susie.q o 00:37
"Ktoś sprawił że mam chęć walczyć jak Dawid,
i powstrzymać bieg pędzących lawin."

Kocham juz sama ta mysl, ile sily mi dajesz. Kocham Ciebie, bo jestes i jestes cudowna kobieta. Moja dziewczyna. I kocham te 2 sekundy, ktore mi dalas. Te 2 male, kiedy zamykajac oczy staje nagle przy Tobie, czuje delikatnosc wrecz akamit Twojej skory i skradam Ci najcudowniejszego calusa z Twojej "niezyrafiej" szyi :* Dziekuje ze jestes!!!

KOCHAM CIE :*:*:*:*:*

Do jutra.
Twoja Rz.:*

Ps. Wiem, ze stara jak swiat, ale ja ja lubie :)

1 komentarze:

Uszko :* on 26 października 2010 18:00 pisze...

Kochanie ale Polska to jedno wielkie bagno :D:D I jak sobie posciele tak sie wyspie :D:D Więc ściele sobie Ciebie jako żonę u boku 2 dzieci bezpieczny dom szczęście i dom a teraz ide w tym wszytskim spać choć ze szcześcia chyba nie usnę KOCHAM CIE :*

Prześlij komentarz

About Me

 

Groszek z Rzeżuszką czyli co w szafie piszczy Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting