piątek, 8 października 2010

Jestes

Autor: susie.q o 11:17
Nie idź zmieniając się,próbować i prosić mnie
Nigdy wcześniej mnie nie zawiodłaś...

...Wzięłam dobre czasy,wezmę złe
Wezmę Cię taką,jaka jesteś.

Jej oczy, jej oczy
sprawiają, że gwiazdy zdawają się nie świecić
Jej wlosy, jej włosy
Opadają perfekcyjnie bez układania
Ona jest taka piękna
I mówie jej to codziennie
Tak, wiem, wiem
Kiedy ja komplementuje ona nie chce mi wierzyć
I to jest takie smutne, że ona nie widzi tego co ja

Ale za każdym razem, kiedy pyta sie mnie czy wygląda ok?
ja mówię
kiedy widzę Twoją twarz
nie ma nic co chciałabym zmienić
bo jesteś fantastyczna
taka jaka jesteś
a kiedy się uśmiechasz cały świat zatrzymuje się i wpatruje przez chwilę
bo jesteś fantastyczna
taka jaka jesteś

Jej usta
mógłabym całować je cały dzień gdyby mi pozwoliła
jej śmiech
ona go nie cierpi ale ja myślę, że jest seksowny
Ona jest taka piekna
i mówię jej to codziennie
wiesz, wiesz przecież, że nie poproszę cię, żebyś się zmieniła

Więc nawet nie pytaj znowu czy wyglądasz dobrze
bo wiesz, że powiem
kiedy widzę twoją Twarz
nie ma nic co chciałabym zmienić
bo jesteś fantastyczna
taka jaka jesteś
a kiedy się uśmiechasz cały świat zatrzymuje się i wpatruje przez chwilę
bo jesteś fantastyczna
taka jaka jesteś

Dziewczyno jesteś fantastyczna
taka jaka jesteś!


Kochanie, KOCHAM CIE ponad wszystko i wiem, ze czasem przychodza male i duze smuteczki, ale jestes cudowna w calej Swojej osobie, a ja jestem od tego by Ci te smuteczki zabierac i nigdy wiecej do nich nie wracac. A to co bedzie pokarze przyszlosc. Nie mozemy sie tylko bac, nie mozemy tez zakladac czarnych sceneriuszy, martwic sie na zapas, bo to nas tylko hamuje na drodze do szczescia. Dla mnie to co mamy jest niesamowie i niepowtarzalne w kazdym najdrobniejszym kawaleczku. I jedyne do konca.

I tak to juz jest, ze od pewnego sobotniego wieczoru jest mi Ciebie ciagle malo. Glodu, ktorego czuje, nie moge go po prostu nasycic. I to, ze mialas wrazenie, ze jest inaczej, bylo spowodowane tylko tym, ze chcialam Cie miec cala, zeby nie musiec Cie dzielic z praca, Dz. za sciana i tysiacem innych codziennych problemow. Ale taka jest codziennosc i gdy jest mi czasem smutno, ze nie mam Cie tak czesto przy sobie jak bym tego chciala, to mysle ze dzis jest o jeden dzien mniej do naszego szczescia w naszych wlasnych 4 scianach : )

Powiedziałam,że kocham Cię na zawsze
i przysięgam z serca
Nie mógłabym Cię kochać bardziej
Kocham Cię taką,jaka jesteś!

A teraz prosze o duzy usmiech, w ktory masz sie ubierac codzien rano, nic wiecej Ci nie potrzeba, bo wiem ze to daje najwiecej sily. Na deser prosze przykrecic glosniki i wsluchac sie w slowa, ktore ten pan spiewa dla Ciebie ode mnie.



KOCHAM CIE :*

Do jutra.
Twoja Rz.:*

Ps. I uuuuuuuuuuuwielbiam jak mowisz: To ja ide zgasic swiatlo i jak wroce to ponegocjuje dalej : ) :*

1 komentarze:

Uszko :* on 9 października 2010 16:56 pisze...

Kochanie a po negocjujemy dziś troszkę :)A Uśmiech będzie co dzień dzięki Tobie jeszcze szerszy :*

Prześlij komentarz

About Me

 

Groszek z Rzeżuszką czyli co w szafie piszczy Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting