wtorek, 1 marca 2011

Wspólne dni

Autor: Uszko :* o 17:23
Co to były za zwariowane dni. Podróż, dom i na odwrót. Najważniejsze jednak, że moja najwspanialsza dziewczyna była przy mnie namacalnie przez te 7 dni bo inaczej bym zwariowała i zapewne wpadła w małą depresje. Może nie skromnie to zabrzmi, ale drogie Panie możecie mi zazdrościć wspaniałej dziewczyny i równie wspaniałej teściowej. A tak w ogóle to całej jej rodziny.
Tak tak byłam u teściowej :)
I aby to opisać musiałabym zebrać myśli bo jest zaledwie 2 godzinki po wyjeździe Zuzi a ja mam mętlik w głowie i już tęsknotę w sercu.

KOCHAM CIĘ MÓJ SKARBIE NAJWIĘKSZY !
I ZA 11 DNI BĘDZIEMY JUŻ TWORZYĆ WSPÓLNĄ PRZYSZŁOŚĆ NARESZCIE RAZEM

KOCHAM CIE
TWÓJ GROSZEK :*

2 komentarze:

susie.q on 2 marca 2011 05:42 pisze...

Kochanie to ja jeszcze raz dziekuje za wszystko co mi dajesz i za wszystko co ze mna dzielisz, lacznie z ta "glosna wloska rodzinka" :*:*:*:*:*

KOCHAM CIE BARDZO :*:*:*:*:*

Uszko :* on 2 marca 2011 06:36 pisze...

I JA CIE KOCHAM :*

Prześlij komentarz

About Me

 

Groszek z Rzeżuszką czyli co w szafie piszczy Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting