środa, 16 marca 2011

Jestem

Autor: Uszko :* o 11:06
Wciaz nie moge w to uwierzyc. Zasypiam i budze sie obok najcudoniejszej dziewczyny na tej ziemi. Oczywiscie nie obrazajac nikogo dla mnie jest ona najcudowniejsza. Kazdy z was ma zapewne tez taka osobe. Moge ja dotykac gdzie mi sie tylko podoba czuc cieplo i zapach jej ciala. I choc jest jeszcze troszke do zrobienia przed nami to prosze Cie Kochanie o jedno nie obwiniaj sie o cale zlo tego swiata. Widze jak sie starasz i bardzo to doceniam. A tym czasem szukamy noweg mieszkania. Bylysmy juz ogladac jedno. Zuzia sie na nie napalila w sumie mi tez sie podobalo. 2 pokoje, fajna lazienka, jak na poczatek w zupelnosci wystarczy. Tylko, ze no wlasnie nie tylko nam to mieszkanie sie podoba i walczymy z paro osobowa konkrencja. Czas pokaze Pani powiedziala ze musza zebrac oferty i zadecyduja. Jak nie to znajdziemy inne. Powiem wam szczerze ze juz nie moge sie doczekac naszego 1 wspolnego gniazdka. Zrobimy je po swojemu dodamy szczypte milosci i wyjdzie prawdziwy cieply dom.

Ps. Jutro planuje zrobic mojej dziewczynie mala niespodzianke. Chce zeby poczula sie wyjatkowo. Na razie nie zdradze wam co to takiego ale napewno ja zaskocze.

Kocham Cie :*
Twoj Groszek :*

1 komentarze:

susie.q on 16 marca 2011 16:45 pisze...

Najbardziej kocham to gdy w nocy przebudzam sie i czuje tylko Twoje cieplo, po ktorym jak by w nagrode dostaje najcudowniejszego calusa na swiecie :) I nie ma nic piekniejszego niz Ty tutaj i my wreszcie razem. I choc wiem ze to juz jest prawda i rzeczywistoscia to jednak czasem nie umiem uwierzyc jeszcze w cos tak cudownego. KOCHAM CIE :*:*:*:*:*

Prześlij komentarz

About Me

 

Groszek z Rzeżuszką czyli co w szafie piszczy Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting