wtorek, 22 marca 2011

To juz ponad tydzien

Autor: susie.q o 12:16
Stalo sie :) Stalo sie wreszcie to o czym tak bardzo marzylam :) Moja dziewczyna budzi mnie co rano malinowym calusem i co noc na dobranoc obdarowywuje mnie tym samym cudownym pocalunkiem :) Nie umiem juz bez niej zyc i nie wiem jak wygladaja te dni gdy w lozku leze sama. Dla mnie to odlegla przeszlosc, zamnkniety rozdzial. Teraz zaczynam a wlasciwie zaczynamy pisac nowy i tylko nasz.

Ten juz ponad tydzien spedzony z Toba byl wiecej niz cudowny. Uwielbiam patrzec jak zasypiasz, uwielbiam patrzec jak po kapieli wycierasz dokladnie kazdy najmniejszy centymetr swojego ciala, uwielbiam patrzec na Twoja troske o mnie i uwielbiam czuc Twoja obecnosc. Uwielbiam nasze wspolne gotowanie, nasze leniwe dni, nawet wspolne sprzatanie sprawia o wiele wiecej przyjemnosci. Nie wracam juz sama po pracy do domu, nie jadam sama obiadow a sniadania sa zawsze nasze :) Lubie to jak mnie zmieniasz, jak sprawiasz ze jestem lepszym czlowiekiem, jak po swojemu przestawiasz mi rzeczy w naszym pokoju, bo teraz juz wiem ze to jest tylko nasze. Dziekuje za kwiaty, te male i te duze, dziekuje za stolik, ktory zdobi teraz moja czesc lozka. Kochanie jest tylke cudownych malych i duzych rzeczy, ktore dajesz mi nacodzien, ze trudno je zliczyc. Ale one sprawiaja, ze z kazdym dniem uzalezniam sie coraz bardziej od Ciebie i wiem, ze tylko z Toba zycie ma smak.

Wczoraj tuz przed zasnieciem, powiedzialas bardzo madre zadanie. "Kochanie, brakowalo Cie milosci." Tak, kiedys tak. Teraz mam jej w nadmiarze. Ale nie bede narzekac ani sie z nikim dzielic. Bo jestes moja i tylko moja.


KOCHAM CIE :*:*:*:*:*

Do jutra
Twoja Rz.

4 komentarze:

Uszko :* on 22 marca 2011 14:52 pisze...

Po prostu Cie KOCHAM i nie chce aby to sie kiedys zmienilo :*

Uszko :* on 22 marca 2011 14:53 pisze...

A i Ps. Ladne przescieradlo na kaloryferze :D

Anonimowy pisze...

Przeczytałam całego bloga jednym tchem... Bardzo interesujący i ciekawy - jak wasza miłość. Pozdrawiam :)

Uszko :* on 23 marca 2011 20:58 pisze...

Każda miłość jest interesująca:) Dziękujemy za ciepłe słowa :) Pozdrawiamy Z i K :)

Prześlij komentarz

About Me

 

Groszek z Rzeżuszką czyli co w szafie piszczy Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting