piątek, 18 marca 2011

Moc slow

Autor: Uszko :* o 13:53
Poranny bol brzucha i brak Zuzi w lozku obudzil mnie dzis dosc wczesnie. Przyznam sie bez bicia gdy moja dziewczyna wychodzila do pracy o 5:20 ja bylam ledwo zywa, a w zasadzie nie przytomna. Wiem wiem nie jestem przykladna zona bo gdzie kanapki sniadanko i kawka z rana. Z drugiej strony kto je sniadanie o 5 rano nie ludzka godzina aby myslec o czym kolwiek a co dopiero o sniadaniu. Lekko zaspana o 8 poszlam do lazienki, wracajac zauwazylam mala karteczke na stoliku w pokoju.



Bol zniknal zostala tylko tesknota. Nigdy nie zapominam, ze mnie Kochasz mam teraz tylko okres :)
KOCHAM CIE JOZIU :*
TWOJ GROSZEK :*

1 komentarze:

susie.q on 22 marca 2011 12:51 pisze...

A ja obiecuje pisac Ci jeszcze milion takich karteczek :) KOCHAM CIE :*:*:*:*:*

Prześlij komentarz

About Me

 

Groszek z Rzeżuszką czyli co w szafie piszczy Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting