środa, 23 marca 2011

Potrzebuje pomocy !

Autor: Uszko :* o 21:01
Kochani potrzebuje pomocy :)
Doradźcie mi proszę bo sama nie wiem co mam wybrać wiem, że obie opcje będą jej smakować ale nie mogę się zdecydować.
1 propozycja
Farfalle z fetą i szpinakiem

Wygląda delyszesowo podejrzewam, że tak też smakuje.

2 propozycja
Pappardelle z łososiem wędzonym i rukolą.


Wygląda troszkę skromniej ale jest pyszne.
Obie wersje są super i dlatego mam problem a jutro chciałabym zrobić kolacyjkę przy świecach dla mojej Zuzi. Musi poczuć się doceniona i kochana do kwadratu.
Nie omieszkam zrobić zdjęć tego co mi wyszło i jak wyglądało.
Aby tylko smakowało.
Dziś muszę chronić tą stronę aby przypadkiem niespodzianka się nie wydała.
A tym czasem lecę wstawiać kąpiel dla mojej zapracowanej NAJUKOCHAŃSZEJ DZIEWCZYNY NA ŚWIECIE !

Ps. Pozdrowienia dla wszystkich odwiedzających
pozostawiających po sobie ślad :)

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Witam.Ja bym proponowała 2 danie.Wygląda bardzo smakowicie.Mam nadzieje że kolacja się uda.Zyczę Wam udanego wieczoru.Pozdrawiam Mała

Anonimowy pisze...

mmm ależ pyszności, aż trudno się zdecydować ;) ale jako ze lubie szpinak wybrałabym opcję pierwszą :) smacznego! i owocnego wieczorku ;) O.O

Anonimowy pisze...

makaron makaron makaron I love it, tak więc na pierwsze danie opcja nr.1 a na drugie danie opcja nr.2
oszaleje ze szczęścia;)
mniam:D
tyryryry-love.blogspot.com

Katarzyna on 24 marca 2011 03:35 pisze...

Opcja pierwsza wygląda tak smacznie,że pomimo tego iż przed chwilą jadłam to już jestem głodna ;D A tak serio,mamy wiosnę prawda? Pierwsza potrawa jest kolorowa,żywa...po prostu wiosenna!
Poza tym czego byś nie wybrała to i tak na pewno będzie "delyszysowe" ;D Miłego wieczoru i udanej kolacji dziewczynki ;*
Smacznego ;D

Prześlij komentarz

About Me

 

Groszek z Rzeżuszką czyli co w szafie piszczy Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting