poniedziałek, 20 grudnia 2010

Swiatecznie

Autor: susie.q o 18:00
Dzisiejszy dzien to jedna wielka mala niewiadoma, pomieszana z zamieszaniem. A takim drodzy panstwo, ze wybieram sie na swieta do domu, a ze huhuha nasza zima zla szykuje mi sie dluga droga. Mam nadzieje tylko, ze bedzie bezpiecznie, bo ze bede jechac i jechac, z tym sie juz pogodzilam :)

Moj Misiek za to, chcac jeszcze choc na chwilke mnie uslyszec i zobaczyc, odwolal dzis pana lekarza i pedzil do domciu. Ale niestety utknala, bo kluczy zapomniala i teraz mi marznie w samochodzie pod domem :( Nie, nie podoba mi sie to. No ale coz, dzis i tak jest "zabawny" dzien.

Korzystajac z okazji, bo nie wiem kiedy dokladnie uda mi sie siasc do bloga, chciala bym przede wszystkim mojej K., kobiecie mego zycia, milosc mojej zlozyc jak najgoretsze zyczenia swiateczne :) Niech Ci bedzie choinkowo, piernikowo i swiatecznie i zycze Ci by nastepne swieta spedzic minimum we dwoje pod choinka, razem :) Ja wiem, ze nawet w te bedziemy razem, bo mamy siebie bardzo gleboko w naszych serduszkach i nic tego nie zmieni. KOCHAM CIE NIESKONCZENIE :*:*:*:*:*

WESOLYCH SWIAT KOCHANIE!!! :*:*:*:*:*

I jak na bloga dwoch kochajacych sie kobiet przystalo, wam rowniez zycze Wesolych Swiat, dedykujac wam teczowa szopke :)

KOCHAM CIE :*:*:*:*:*

Do jutra.
Twoja Rz.:*

2 komentarze:

susie.q on 20 grudnia 2010 18:25 pisze...

I dopisujac jeszcze, cudownie bylo dzis snic o Twoim aksamitnym ciele i malinowych ustach. A gdy znalazlam pozniej Twoja zielona koszulke w paseczki, i pomyslalam jak seksy i uroczo w niej wygladalas, scisnelo mnie w dolku, ale ze szczescia :) KOCHAM CIE :*:*:*:*:*

Uszko :* on 20 grudnia 2010 20:52 pisze...

MOJA KOCHANA DZIEWCZYNA :*
Nic nie przebije Twojej cudowności Misiaku. Nie ma na tym świecie cudowniejszej Kobiety od Ciebie :* No może jeszcze tylko teściowa jest równie wspaniała ;) Żarcik taki Kochanie :*:* KOCHAM CIE PRZOGROMNIE :* wiem już że będe tęsknić już to w sumie robię a dopiero 2 godzina bez Ciebie. Mam nadzieje, że to przeczytasz jak będziesz w domu. Bo chcę żebyś wiedziała, że jestem z Tobą i że w razie co wiesz gdzie mnie szukać. A w serduszku moim jesteś dzień w dzień :* Kocham :*

Prześlij komentarz

About Me

 

Groszek z Rzeżuszką czyli co w szafie piszczy Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting