sobota, 25 grudnia 2010

Kalendarz adwentowy

Autor: Uszko :* o 13:00
Przyjeżdżając do mnie ostatnio moja dziewczyna przywiozła ze sobą pewne


nie wiedziałam co tam jest ale mogłam otworzyć to dopiero 0d 1 grudnia. Powiedziała tylko, że to kalendarz adwentowy stworzony przez nią samą.
W środku było to

24 paczuszki zawinięte w krepinę każda z odpowiednią data.
A było w nich :
1 dzień 3 serduszka czekoladowo marcepanowe
2 dzień schoko-bons i mamba malinowa
3 dzień kinder i ferrero kusschen
4 dzień mała laleczka Józia (7 miesięcy razem)
5 dzień 3 schoko-bons
6 dzień świeczka cynamonowa
7 dzień kinder i ferrero Yogurette
8 dzień ferroro Yogurette i ferrero kusschen
9 dzień krem z Kubusiem Puchatkiem
10 dzień mamba pomarańczowa
11 dzień mamba cytrynowa
12 dzień 2 ferrero kuschen
13 dzień choinkowy lizak
14 dzień czekolada na patyku do rozpuszczania w ciepłym mleku
15 dzień mamba colowa
16 dzień kinder i ferrero Yogurette
17 dzień 2 kinder
18 dzień wstyd się przyznać ale nie pamiętam
19 dzień kinder niespodzianka
20 dzień kinder i ferrero Yogurette
21 dzień 2 kinder
22 dzień mamba truskawkowa
23 dzień kinder country
24 dzień mała laleczka Kamija do pary dla Józi

Powiedzcie mi jak mam nie kochać takiej wspaniałej dziewczyny. Która dla mnie specjalnie robi takie rzeczy za każdym razem mnie na nowo zaskakując.

Józia i Kamija życzą wam Wesołych Świąt

Ps. Jesteś najcudowniejszą Kobietą na tej ziemi :*


4 komentarze:

Katarzyna on 25 grudnia 2010 21:19 pisze...

Tak więc jesteś niebywałą szczęściarą mając Zuzię,tak pomysłową i twórczą dziewczynę.I to samo dotyczy Zuzi-również jesteś szczęściarą mając Kamilę.Czytając Waszego bloga dziewczyny nie mogę wyjść z podziwu dla was :)Jeszcze nie poznałam żadnej pary,która byłaby tak zakochana w sobie jak Wy.Dużo szczęścia!

kalina on 26 grudnia 2010 00:39 pisze...

wOOOW!!!! super gift! gratulacje, laski, zycze Wam zebyscie zawsze byly takie szczesliwe i zabujane na maxa. swiat potrzebuje milosci.

susie.q on 26 grudnia 2010 09:02 pisze...

Kamijo! Obiecuje ze w nastepnym roku sie bardziej przyloze i nie bedzie mamby colowej. Ale obie tez wiemy ze duza frajde bedzie nam sprawialo robiebnie kalendarza dla Hani i Szymka. KOCHAM CIE BARDZO I DZIEKUJE ZA WSZYSTKO :*:*:*:*:*

Uszko :* on 26 grudnia 2010 11:59 pisze...

Józiu KOCHAM CIĘ :* i dziękuje wam za te słowa :)

Prześlij komentarz

About Me

 

Groszek z Rzeżuszką czyli co w szafie piszczy Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting