poniedziałek, 6 grudnia 2010

Krotko na Mikolajka

Autor: susie.q o 11:33
Kochanie!!! Wiem, wiem dawno juz tutaj nic nie pisalam. Za to Ty plodzisz coraz to piekniejsze slowa :) ktora sprawiaja, za za kazdym razem jak je czytam lezka szczescia i dumy kreci mi sie w oczku. KOCHAM CIE BARDZO i jeszcze raz cytujac Alicje:

"Niektórzy tego chcą
Ale ja nie chcę niczego
Jeśli to nie jesteś Ty, Kochanie
Jeśli nie mam Ciebie, Kochanie
Niektórzy chcą diamentowych pierścionków
Niektórzy po prostu chcą wszystkiego
Ale wszystko nie znaczy nic, jeśli nie mam Ciebie"

Kochanie! Wiem, ze nie jest to moze najszczesliwszy okres dla nas, patrzana na pare borykajacych sie problemow domowych. Wiem, ze coraz bardziej doskwiera nam odleglosc. Wiem tez, ze musze jeszcze bardziej popracowac nad soba, moim "jutrem" i paroma innymi glownymi powaleniami. Ale wlasnie wczoraj zrozumialam, taka mala jedna rzecza, ze mam dwa wyjscia. Albo dalej sie bac i odkladac wszystko na jutro. I prawdopodobnie doprowadzic Cie kiedys tym do skraju nerwicy i wkurzenia. Albo zyc dzisiaj, teraz, zaraz i dzielic kazdy kawalek mojej osoba z Toba. Wiec basen jest murowany i bardzo chetnie sie z Toba na niego wybiore :) Z mojej strony byloby to naprawde mega egoistyczne i niesprawiedliwe obierajac Tobie i nam taka przyjemnosc pluskania sie w babelkowej wodzie :)

Kochanie! Dzis bedzie krotko, choc mam duzo do powiedzenia, ale ciezko mi dzis sensownie sklecic mysli. Wiem, ze nie jestem idealem, choc nie poszukujemy idealow w zyciu. Ale wiem tez, ze jestes kierunkiem, droga na lepsze. Dla Ciebie chce byc ta lepsza, Tobie chce dac to lepsze, nasze wspolne zycie. Dom, Szymka i Hanie, moze male ladne Bmw w garazu :) i cieple wakacje :) I duzo duzo milosci tak do konca naszych dni i jeszcze jeszcze troche dluzej :)

Kochanie! Dziekuje raz jeszcze za ten dluzszy weekend, bardzo duzo mi on dal. Zaluje tylko, ze nie byl na zywo, ale obiecuje ze odbijemy to kiedys i to z nadwyzka :)

KOCHAM CIE BARDZO :*:*:*:*:*

Do jutra.
Twoja Rz.:*

1 komentarze:

Uszko :* on 6 grudnia 2010 21:19 pisze...

Popraweczka
Hanie i Szymka będziemy tworzyć razem :)
Bmw w garażu nie będzie małe i będziemy na nie pracować razem :)
Dom będziemy tworzyć razem :)
A miłość będzie trwać wiecznie jeśli tylko będziemy tego chciały :*
Ja wiem, że chce i doskonale też wiem, że Ty jesteś tego samego zdania więc nic nam nie stanie na drodze.
Miłość to skrzydła dla życia :*
Kocham Cię

Prześlij komentarz

About Me

 

Groszek z Rzeżuszką czyli co w szafie piszczy Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting