piątek, 7 maja 2010

Trzy marzenia

Autor: susie.q o 11:15
Z: A poza tym jak sie czujesz?

K: Mamy godzine 19:15 a ja mam 3 marzenia: herbata, goracy prysznic i Ty po drugiej stronie. Przeziebiona jestem. Oooooo Twoja Czestochowe pokazuja w Faktach

Z: OOoooooo heheheh. Misiek, wiec niech bedzie tak. Idziesz pod prysznic. Ja robie herbate. No dobra, musisz sobie jednak sama zrobic, a pozniej Hellow Yellow.

K: Caly dzien w pracy o tym marzylam, powaznie :*


I jak tu Cie nie kochac!
Twoja Rz. :*

1 komentarze:

Uszko :* on 8 maja 2010 00:35 pisze...

Coraz bardziej mnie zaskakujesz ale to ja powinnam zadawać pytanie jak tu nie kochać Ciebie. Uwielbiam Cie za wszystko dosłownie nawet za tą lalkę :*

Prześlij komentarz

About Me

 

Groszek z Rzeżuszką czyli co w szafie piszczy Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting