poniedziałek, 31 maja 2010

A co tam u K.?

Autor: susie.q o 10:10
Dzwonie wczoraj do siostry, w sprawie zabukowania biletu na czerwiec. Oczywiscie pytam co tam u niej, jak przeprowadzka, co u meza itd. Siostra zali sie, ze ma ostatnio duze bole plecow, wiec wybiera sie wlasnie na masaz tajski. Ale oczywiscie nie omieszkuje zapytac: "A co tam u K.?" Wiec mowie: "Dobrze, bardzo dobrze. O nieba dobrze niz bym sobie tego mogla zyczyc". Siostra nie omieszkuje zauwazyc, ze momentalnie po wymienieniu Twego imienia pojawia mi sie wielki usmiech na gebie i "lekko" promieniuje szczesciem.

Oczywiscie moja siostra nie byla by moja siostra albo po prostu soba, gdyby w rozmowie nie pominela i tych pikantnych temacikow.
Siostra: -Kupilas juz bielizne?
Ja: -Nie, jeszcze nie.
Siostra: -Ty, no na co czekasz? A wlasnie jak to jest u kobiet, wasz tez rajcuje seksy bielizna?
Ja: -Yhy... No wiesz, tak.
Siostra: -Tak pytam, bo jestem ciekawa. Mojego meza to w ogole nie interesuje.
Ja: -No widzisz, to takie indywidualne i zalezne od jednostki. Poza tym, kiedys wybierajac sie do owczesnego obiektu zainteresowania, na to samo moje pytanie o twoja bielizne, stwierdzilas ze nie ma duzej potrzeby, bo te czesci garderoby i tak szybko zostana zdjete.
Siostra: -(smiech)Oooooo wlasnie : ) A tak w ogole, to jaka bielizne preferuje K.? -spytala na koniec.

No wlasnie, Kochanie ^^ Nie wiem jaka bielizna lubisz. Mam tylko nadzieje, ze niekoniecznie biala, bo ta mi sie za niewinnie kojarzy. I choc wiem(dzieki Tobie :*), ze mam jednak cos niewinnego w sobie, to jednak nie na tyle(tak mysle), by kusic Cie biela : )

Ah i jeszcze jedno! Potre teraz oczy raczkami, ale przyznam sie, ze nie jestem najlepsza w odpinaniu biustonosza jedna reka. Wiec Kochanie, trzeba bedzie pocwiczyc! ^^

Kocham
Twoja Rz.:*

0 komentarze:

Prześlij komentarz

About Me

 

Groszek z Rzeżuszką czyli co w szafie piszczy Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting