sobota, 29 maja 2010

Mowie te dwa male slowa

Autor: susie.q o 00:03
Dobrze. Teraz bede mowic ja, Twoj dominator, ta starsza i... glupsza ^^

Kocham:

-jak robisz robaczka
-jak budzisz mnie rano kilkoma malymi, ale jakze cudownymi slowami
-jak z nienacka tak juz na dobranoc slesz do mnie ostatnie Kocham
-jak sprawiasz, ze mam ochote potrzec rekami oczy i opowiedziec Ci o moich najskrytszych marzeniach, odkrywajac tym samym moja niewinnosc
-jak robisz Uhuhuhuuuuu i sasasasasasasasa
-jak sie smiejesz, az w oczach widac Ci ten usmiech
-za szczerosc, ta bezgraniczna
-za to, ze nie musze i nie chce udawac
-za to, ze dzielisz ze mna te male i duze problemy dnia codziennego
-za to, ze nie lubisz kozakow, zwlaszcza tych bialych
-za to, ze kocham i jestem kochana
-za czubowanie i to ze moge czasem byc glupkiem
-za MOJA dziewczyne wisniowej
-za to, ze masz wiecej odwagi niz ja ja mam
-za to, ze pokazujesz mi mnie, ktorej dawno juz takiej nie widzialam, o ktorej juz prawie zapomnialam
-za czipsy pod poduszka
-za juice pupe
-za Fakty i niekonczace sie pragnienie
-za My i za to, ze gdy mowie Twoja, ty mi stale przypominasz, ze Nasza
-za to, ze wiem, ze zasluguje na Ciebie
-za pewne 10 minut mojego zycia, gdzie swiat sie zatrzymal a ja poczulam prawdziwe znaczenie tych slow
-za pierwsza, ale nie pierwsza pierwsza, ale Ta pierwsza jedyna
-za to, ze zmieniam sie dla Ciebie, siebie, dla nas
-za czerwiec
-za rozowy grill, bo tylko Ty masz taki
-za survival lesny
-za Dzizusa
-za to, ze by mi to nawet nie przeszkadzalo, ze sikasz przy mnie, gdy ja rano myje zeby
-za to, ze wreszcie mam z kim chodzic pod reke
-za Twoja kobiecosc
-za gre pt.: "Tak zebys nie mogla sie skupic w pracy..."
-za to, ze dajesz mi wiare
-za barwe i smak, przywrocone mojemu zyciu
-za to, ze jestes, bo to juz jest szczesciem
-za to, ze jestes i jestes moja
-za uszko
-za po rowno
-za to, ze nigdy mi Ciebie za duzo, wrecz wiecznie mi malo
-za to, ze sie nigdy z Toba nie nudze
-za... mase innych rzeczy i tego ze mogla bym sie tylko dolaczyc do Twoich slow, ze Kocham za wszystko i nic, w calosci i szczegolikach : )

I jestem szczesliwa :*

Kocham
Twoja Rz.:*

1 komentarze:

Uszko :* on 29 maja 2010 12:17 pisze...

Teraz bym Cię zjadła w całości :*:*:*:*

Prześlij komentarz

About Me

 

Groszek z Rzeżuszką czyli co w szafie piszczy Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting