niedziela, 2 maja 2010

And suddenly the mouth goes...

Autor: susie.q o 18:37





To ja, to tylko ja,
nie więcej, ani mniej niż widzisz sam(a).
I aż tylko ta, co mną jest choć się lepsza chciała stać.

Tyle kobiet jest, lecz ty wybrałe(a)ś mnie,
dziwie się.

To ja, to tylko ja,
nie więcej, ani mniej niż w sobie mam
i nie mam, lecz chcę ci dać
z nadzieją, że ten dar jest trochę wart.

Ooooo...

Tyle kobiet jest, lecz ty wybrałe(a)ś mnie.
Gwiazdą czuję się i lśnię.

Jeee...

Tyle kobiet jest, lecz ty wybrałe(a)ś mnie.
To miłość sprawia, że gwiazdą czuję się
i lśnię...

Kayah "Lśnię"

Twoja Rz. :*

1 komentarze:

Uszko :* on 2 maja 2010 18:54 pisze...

Kochanie gdyby te zdjęcia były z dźwiękiem Twojego śmiechu to każdy by się zakochał :) On mnie rozbiera na czynniki pierwsze i możesz zrobić wtedy ze mną wszystko co tylko przyjdzie Ci do głowy :*

Prześlij komentarz

About Me

 

Groszek z Rzeżuszką czyli co w szafie piszczy Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting