wtorek, 16 kwietnia 2013

Urodzinowy tort

Autor: Uszko :* o 12:55
Moja żona doskonale wie, że ciasta i torty to tylko i wyłącznie w tym domu jej domena. Ja raz w życiu próbowałam kiedyś bardzo dawno temu upiec ciastka i skończyło się to szorowaniem blachy przez dwa dni. Oczywiście gadżetów miałam co nie miara kupiłam całą masę różnych foremek i dekoracji. Nie pomogło to jednak konsystencji ciastek i całość rozlała się w jedną masę. Na tej przygodzie zakończyłam doskonalenie cukierniczego kunsztu i postanowiłam ulepszać swoje dania główne.
Za to moja żona to prawdziwy cukiernik. Jej ciasta smakują tak dobrze, że nie jedna dieta mogła by runąć od samych zapachów wydobywających się z kuchni.
Na znak mojego oddania i miłości bo jak już wiecie data jest wyjątkowa, postanowiłam upiec ciasto-tort. Oczywiście nie obędzie się bez świeczek i kwiatów. Na pewno zdam relację i mam nadzieję, że moje wszystkie pomysły wypalą w ten piątek.
Z racji symboli postanowiłam zrobić tęczowy tort.
 Czy wyjdzie podobnie? Postaram się bardzo i mam nadzieje Kochanie moje, że to docenisz i, że Ci się spodoba.

Ps. Kocham Cię moja Narzeczono :*

0 komentarze:

Prześlij komentarz

About Me

 

Groszek z Rzeżuszką czyli co w szafie piszczy Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting