poniedziałek, 7 lutego 2011

Duma

Autor: Uszko :* o 18:56
Muszę to dziś tu napisać.
Zobaczyłam Cię na skaypową chwilę a Ty poleciałaś już na spotkanie do tej swojej siedziby mój aktywisto, działający w słuszniej sprawie. Obżeram się czekoladą która miała być dla Ciebie, ale Ciebie brak wiec czekolada jest moja. Leżę leniwie w łóżku i wciąż nie mogę zapomnieć jak pięknie wyglądałaś przez tą chwilkę. Gdybym miała taką moc sprawczą bez namysłu oddałabym wszystko co mam żeby być, móc Cię pocałować właśnie w tej chwili. Jestem o Ciebie zazdrosna Kochanie i to całkiem naturalne bo jesteś śliczną kobietą. Ale wiem, że jesteś moją śliczną kobietą i wierze w to, że inne obce babska nie są w stanie mi Ciebie odebrać. Zresztą chyba musiała by mnie najpierw zabić, bo torturowanie i tak by im nic nie dało. I tak byłabyś cały czas moja.
Moja mama po poważniej rozmowie ze mną w której padły wyznania mojej orientacji, powiedziała, że kiedyś pewna kobieta zapytała ją jak mam na imię. Odpowiedziała Kamila. Na co kobieta ta powiedziała, że osoby o tym imieniu są w życiu nieszczęśliwe.
Więc pytam się gdzie jesteś Paniusiu?
Bo chciałabym Ci wykrzyczeć prosto w ucho jak wielkie szczęście daje mi moja dziewczyna i nasza miłość. Ciekawe co teraz miała by do powiedzenia. Zabobony.
Swoją drogą bardzo ale to bardzo chciałabym kiedyś iść do wróżki. Ciekawe czy widziałaby jakiegoś pięknego księcia na białym koniu z 2 dzieci pod pachą pilotem w ręku i kapciami na nogach. Wiem Kochanie, że sceptycznie patrzysz na takie rzeczy, ale może uda mi się wykorzystać to co ostatnio powiedziałaś, że nie umiesz mi odmówić i pójdziemy do jakieś wróżki Samary która powie nam prawdę o naszym życiu.
A tym czasem weźmy los w swoje ręce i nie traćmy czasu na głupoty, życie jest za krótkie aby zajmować sobie głowę bzdurami.
Trzeba działać!
Wiec do dzieła drogie Panie zastanawiające się nad tym czy warto, czy to w co wierzycie ma sens. Miłość dodaje skrzydeł. A odwzajemniona skrzydeł do kwadratu. I nie ważne jaki rodzaj jest to miłości czy do 2 dziewczyny czy do rycerza w skarpetkach. Warto kochać. Bez tego nasze życie jest puste.

Kocham Cię ponad wszystko :*
Twój Groszek :*

0 komentarze:

Prześlij komentarz

About Me

 

Groszek z Rzeżuszką czyli co w szafie piszczy Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting