niedziela, 30 stycznia 2011

Zwierciadło duszy

Autor: Uszko :* o 16:23
W tych oczach zakochałam się do szaleństwa i z każdym dniem zakochuję się w nich jeszcze bardziej.
Pokazują mi jakie masz w sobie emocję.
Raz są smutne raz wesołe, często jest w niech nieodparta żądza i pragnienie.
Takie oczy są tylko jedne.

Spragnione
Często patrzysz na mnie takim wzrokiem. Czy te oczy mogą kłamać ....
Wiem, że nie.
Gdy leżymy w łóżku a Tobie włączy się mały zboczuszek dokładnie tak jak mi i Tobie zaczynają świecić się oczy. Ten blask jest w nich cały czas. Dokładnie tak jak pierwszej nocy na mnie nimi spojrzałaś, patrzysz do teraz.

Zaspane
Gdy zamykasz oczy a ja jeszcze nie śpię nie mogę się już doczekać kiedy je otworzysz. Kocham ten widok rano. Lekko zaspana ze szklanymi oczkami najseksowniejszym głosem pod słońcem mówisz
"mmm ... Dzień dobry Kochanie".
I dajesz mi najgorętszego buziaka przy którym temperatura lawy w wulkanie równa się zeru.

Smutne
Ich nie lubię. Choć patrząc na nie teraz mówię z całą świadomością, że są równie piękne jak cała reszta ich odmian. Widać właśnie po oczach kiedy jesteś smutna. A kiedy witają w tych pięknych 2 niebieskich diamencikach łezki mi pęka serduszko. I od razu myślę o tym jak mocno chciałabym Cię przytulić.

Stęsknione

Te też nie należą do moich faworytów, ale tak bardzo pokazują mi co do mnie czujesz, że gdy je widzę od czasu do czasu czuję dumę. Z tego co mamy, z tego kim jesteśmy, co tworzymy. Z tego jaka jesteś Ty z tego co mi dajesz i tak bez końca.

Szczęśliwe

I one będą na mnie patrzyły do końca życia.

Kocham Cię :*
Twój Groszek :*

2 komentarze:

susie.q on 30 stycznia 2011 18:04 pisze...

Po prostu zatkalo mnie z wraznia :) Juz po raz drugi dzis :) KOCHAM CIE BARDZO :*:*:*:*:*

Uszko :* on 30 stycznia 2011 18:09 pisze...

Jeśli pozytywnie to chcę to robić cały czas :* I JA CIE KOCHAM :*

Prześlij komentarz

About Me

 

Groszek z Rzeżuszką czyli co w szafie piszczy Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting