poniedziałek, 14 lutego 2011

Moja dama

Autor: susie.q o 11:32
Kochanie!!! Dzis mamy Walentynki, swieto milosci, zakochanych i jak tez obie wiemy swieto komercji i uczucia od swieta. Dla mnie do tej pory Walntynki byly istnie znienawidzonym swietem, bo juz na widok milosnej pary w dni powszednie robilo mi sie niedobrze, a co dopiero w taki dzien jak dzis. Bylo mi smutno i przykro, ze kazdy ma kogos, ze ludzie mowia sobie te dwa male slowa, a ja jestem nadal tym smotnym palcem. Zawsze wtedy myslalam, ze jak w koncu spelni sie marzenie mojej drugiej polowki, to polubie to swieto i bede je spedzac razem.

Teraz nie jestem sama i w sumie musze sie przyznac, ze sa to moje pierwsze prawdziwe Walentynki. Co sie jednak zmienilo? Po pierwsze jestes Ty, po drugie jestes Ty a po trzecie chce zebys zawsze byla tylko TY :) I musze przyznac, ze nadal jakos nie przepadam za tym swietem, nadal uwazam ze jest very komercyjne i tylko duza nienawisc zamienilam na male poczucie obojetnosci. Teraz tez zrozumialam, ze Walentynki nie tylko sa codziennie dla tych ludzi, ktorzy sie naprawde kochaja. Ale nasze Walentynki oficjalnie przenosza na 28 lutego. Bo dla mnie ten dzien ma owiele wieksze znaczenie i bez niego nie bylo by... no wlasnie nie bylo by nas, a ja jak juz ostatnio pisalam nie umiem wyobrazic juz sobie zycia bez Ciebie.

A teraz Kochanie jednak spelnie walentynkowa tradycje i podaruje Ci male conieco. Wczoraj sluchajac tej piosenki obdarowalas mnie Swoim cudownym usmiechem, wiec prosze teraz kliknac na filmik, podkrecic glosniczki i wsluchac sie w slowa piosenki, ktore Tom J. napisal w moim imieniu o mojej dziewczynie :*:*:*:*:*

Ona jest wszystkim, czego byś kiedykolwiek pożądał
Ona jest jedną z tych, którymi chciałbym się pochwalić i zabrać na obiad
Ale zawsze zna swoje miejsce
Ma styl, ma wdzięk, jest zwyciężczynią
Jest damą
Jest damą
Mówię o tej małej damie
A ta dama jest moja

Ona nigdy nie zawadza
Zawsze ma coś miłego do powiedzenia, co za błogosławieństwo
Mogę zostawić ją samą
I wiem, że wszystko z nią w porządku, nie ma problemów
Ona jest damą
Jest damą
Mówię o tej małej damie
A ta dama jest moja

Nigdy nie prosi o zbyt wiele
I jej nie odmawiam
Zawsze traktuję ją z szacunkiem
Nigdy bym jej nie znieważyła
Trudno znaleźć to, co ona ma
I nie chcę jej stracić
Pomóż mi zbudować górę
Z małej kupki gliny, hej

Ona wie, co zamierzam zrobić
Może wziąć to, co ja rozdaję, to niełatwe
Ale ona zna mnie na wylot
I wie, co robić i jak mnie zadowolić
Jest damą
Jest damą
Mówię o tej małej damie
A ta dama jest moja
Tak, tak, tak, jest damą
Mówię o tej małej damie
A ta dama jest moja



KOCHAM CIE :*:*:*:*:*

Do jutra.
Twoja Rz.:*

1 komentarze:

Uszko :* on 14 lutego 2011 19:38 pisze...

She's a Lady łoooooooo she's a Lady :D:D
NIE JESTEŚ SAMA JAK PALEC I NA PEWNO NIGDY WIĘCEJ NA TO NIE POZWOLĘ. A NASZE WALENTYNKI SĄ 28 LUTEGO :) I BĘDZIE SIĘ DZIAŁO :*

Prześlij komentarz

About Me

 

Groszek z Rzeżuszką czyli co w szafie piszczy Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting