niedziela, 9 stycznia 2011

To nie tylko jest bajka

Autor: susie.q o 21:57

Wczoraj na dobranoc Mis powiedzial: - Wiesz, ja bardzo za Nia tesknie.
- Wiem Misiu, ja tez.
- I to bardzo!
- Wiem Misiu, ja tez.

Wiec nie pozostalo nam nic innego, jak wymienic sie wielkim misiowym przytuleniem, drobnym calusem, poplynela jedna mala lezka, po czym na koniec Mis powiedzial: - Wiesz, ze ja Ja bardzo, ale to bardzo kocham.
- Wiem Misiu, ja tez. Bo to ta kobieta, z ktora chciala bym obudzic rankiem tak za 60 lat w naszym wspolnym lozku i powiedziec Jej jak co rano: Kocham Cie.

KOCHAM CIE :*:*:*:*:*

Do jutra.
Twoja Rz.:*

1 komentarze:

Uszko :* on 9 stycznia 2011 22:05 pisze...

A już niebawem zastąpię misia w tym łóżku i to tez nie będzie bajka a prawda :)
Kocham Cię i dziękuje że jesteś :*

Prześlij komentarz

About Me

 

Groszek z Rzeżuszką czyli co w szafie piszczy Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting