piątek, 27 sierpnia 2010

Moja delyszys superwomen

Autor: susie.q o 11:23
Nadmiar pozytywnych wrazen i Twoich slow sprawia, ze z kazdym dniem kocham Cie jeszcze bardziej, jeszcze mocniej, jeszcze szalenczej, jeszcze bardziej nieskonczenie. Pisalam juz wczoraj, ale napisze jeszcze raz dzis, ale jestes spelnieniem moich marzen, moim drugim ja, ktorego poszukiwalam w zyciu i ktore kazdego dnia daje mi tyle szczescia i milosci, ze trudno to czasem opisac : )

Kochanie, dzis bedzie krotko, ale nie chcialam pozostawiac tego dnia bez powiedzenia Ci, ze jestes moja Superwomen i ze KOCHAM CIE BARDZISTO, BARDZO, BARDZO MOCNO :*:*:*:*:*

"...Cause I am a Superwoman
Yes I am
Yes she is
Even when I'm a mess
I still put on a vest
With an S on my chest
Oh yes
I'm a Superwoman..."

Kocham Cie bardzo, i przestan z tymi psami, koszmarami i chaotycznym pisaniem, bo to nie jest prawda i moja madra glowo gadasz teraz glupoty. Wiesz, ze uwielbiam te foteczke i ze tak jak w codziennym zyciu wygladasz na niej mmmmmmmmmmmm delyszysowo : )

Do jutra.
Twoja Rz.:*

0 komentarze:

Prześlij komentarz

About Me

 

Groszek z Rzeżuszką czyli co w szafie piszczy Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting