czwartek, 26 sierpnia 2010

Małe co nieco

Autor: Uszko :* o 20:34
Dzień dobry !
Na dobry początek zaznaczenia mojej obecności na tej stronie rzucam swoją facjatą mam nadzieje, że psy się nie zlecą a i ludziom po nocach nie będą śnić się koszmary.
Chciałam podziękować Ci Kochanie jeszcze raz za zaproszenie. Choć muszę przyznać, że robię to pierwszy raz w życiu nie powiem żeby nie sprawiało mi to przyjemności. Będzie bosko ...
No na pewno musi tak być. Na każdym kroku podkreślać będę swój chaotyczny styl pisania.
Tak więc jeszcze jeden i jeszcze raz Dzień dobry :)
A teraz małe co nieco z nagłówka ...


Obrazki z lekka przypominają mi pewną maskę stworzoną z Twojej nogawki a zarazem przerażają mnie bo te panie są albo bardzo brzydkie albo traktowane bardzo przedmiotowo :)

2 komentarze:

susie.q on 27 sierpnia 2010 00:08 pisze...

Kochanie, moja blogowa dziewico : ) Poczatek cudowny, mnie sie bardzisto spodobal. Mam nadzieje na wiecej takich milych wpisow :* A co do pan to mysle, ze to taki zenski Ku Klux Klan ^^ Tylko skad Ty te foteczki wytrzasnelas, bo ja ich jeszcze na necie nie widzialam ^^

Uszko :* on 27 sierpnia 2010 17:15 pisze...

Widzisz Kochanie :) są strony i zdjęcia których Twoje oczy jeszcze nie widziały :D

Prześlij komentarz

About Me

 

Groszek z Rzeżuszką czyli co w szafie piszczy Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting