czwartek, 17 czerwca 2010

Teraz tu

Autor: susie.q o 18:38
Pachniesz wanilia i wiem, ze powiesz, ze nie wiesz czemu. Kocham kazdy nawet najmniejszy centymetr Twego ciala. I nigdy mi go nie jest dosc. Kocham Twoje usta, ktore obsypaly mnie wczesny rankiem goracym pocalunkiem. Kocham Twoje palce, ktore w polaczeniu z moim brzuchem sprawily, ze na sama mysl o wczorajszych dreszczach dostaje teraz gesiej skorki. Ale przede wszystkim kocham to, ze lezysz teraz kolo mnie, tak zupelnie nie wyciagniecie reki. I tylko ta resztka dobrego wychowania powstrzymuje mnie przed tym, by nie zaacalowac Cie teraz.

Oszalalam, ale sie do tego przyznaje. Bo kocham. I mogla bym tak dalej pisac, ale skorzytam z chwili i wslucham sie w bicie Twojego serca.

Kocham.
Twoja Rz.:*

2 komentarze:

Uszko :* on 21 czerwca 2010 21:02 pisze...

Hmmm Misiaku a co ja wtedy robiłam ... ? Pewnie wkurzałam się że siedzisz przy komputerze ;)

susie.q on 21 czerwca 2010 22:49 pisze...

Spalas Misiaku :* Albo inaczej mowiac odsypialas nocke ^^ :*

Prześlij komentarz

About Me

 

Groszek z Rzeżuszką czyli co w szafie piszczy Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting