czwartek, 3 czerwca 2010

I belong to you

Autor: susie.q o 12:31
Wczoraj stojac w pracy i szorujac maszyne do kawy, przypomniala mi sie nasza rozmowa o przynaleznosci. To byl kwiecien, chyba raczej ten wczesny, ale nie jestem pewna. Wiem, ze to jeszcze byl ten czas na dlugo przed tymi dwoma malymi slowami. To byl ten czas kiedy z jednej strony wiedzialam, ze zaczynam czuc cos, co nie tylko sprawia umiech na mej twarzy, ale i powoduje to mrowienie w brzuchu, te male motyle. Z drugiej jednak strony trzymajac w dloni cos tak pieknego, balam sie, ze jednym slowem za duzo, splosze to. To ta faza, gdzie stoisz miedzy dwoma drogami. Albo idziesz do przodu i mowisz wszstyko co czujesz, czego pragniesz. Albo idziesz do tylu, nie mowic nic, najwyzje czekajac na samoistny rozwoj rzeczy. W kazdym jednak przypadku dosc szybko mozna zawrocic.

Pamietam, ze napisalam cos w stylu: jestes moja, czy moja kobieta, myslac oczywiscie o Tobie. A ty nie omieszkalas zapytac, czy jestem pewna, ze moja. Napisalam Ci, ze nie chce sie narzucac i nic na sile, ale ze czuje pewna przynaleznosc. Czuje, ze zaczynam byc Twoja i juz nie pamietam czy napisalam to, ale wiedzialam ze chcialam, zebys bylas moja.

Wiem, ze dzis Ci juz pisalam o tej Twojej kruchosci z poczatku. Kochanie moze to tak mialo byc, moze po prostu taki jestem juz osobnikiem, ktory kazdego musi chronic przed zlem. Ale wiem, ze bardzo mi to zaimponowalo, ze od poczatku nie krylas tej Swojej wtedy dosc jeszcze zranionej strony. I ze pozwolilas mi sie nia zajac, na tyle ile moglam, na tyle ile Ty tego chcialas.

Do dzis troche sie obawiam, ze moja gruboskornoscia, szorstkoscia i tym, ze czesto zgrywam hard babe, ktoregos dnia zadam Ci bol. Ale o tym nie teraz. Bo mysle tez i sobie, ze za bardzo Cie kocham, by sprawic bys cierpiala.

Przynaleznosc. O tym wyspiewal mi wczorja Lenny K. I megasinko ^^ ciesze sie, ze zostalas moja!!!



Kocham
Twoja Rz.:*

0 komentarze:

Prześlij komentarz

About Me

 

Groszek z Rzeżuszką czyli co w szafie piszczy Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting