środa, 4 maja 2011

Rok

Autor: susie.q o 13:35
Kochanie, moj Groszku :)

Mija dzis wlasnie rok od kiedy jestesmy razem :) Te dwa male slowa zmienily Ciebie i mnie w Nas. Dwie do tej pory samotne osoby staly sie jednoscia, a dwa samotne serduszka zaczely bic w tym samym rytmie.

Wracajac pamiecia do tamtego dnia przyznam sie, ze raczej nie spodziewalam sie ze az tak spektakularnie zakonczy sie ten dzien. Bylo dosc zwyczajnie, choc wiem ze dla nas kazdy wspolny dzien jest niezyczajny. Jest pelen nieskonczonej magii, naszej milosci a od niedawna rowniez i ciepla i smaku naszych ust. Rok temu wypowiadajac te dwa male slowa zaczelysmy pisac nasz wspolny rozdzial zycia. "Pamietaj moja panno, nie zmarnuj tego"- powiedziala moja dziewczyna :) Dzis mowiac wrecz do upierdliwosci "Kocham Cie", czuje nie tylko magie tego wydarzenia, ale i wiem ze nie sa to slowa rzucone na wiatr. W tych slowach zawiera sie to co bylo, jest i bedzie. To jest nasza podstawa zycia i od niej zaczyna sie cala reszta. To zobowiazanie, ze zawsze bedziemy dla siebie, bedziemy siebie nawzajem chornic, szanowac i wielbic. I ze ktoregos dnia nasza milosna zaleznosc bedzie urzedowo potwierdzona a pozniej przetanczona i prze balowana przez noc, a pozniej pojawia sie dwa male szkraby, ktore jeszcze bardziej zaczaruja nasze zycie.

Kochanie, cudownie jest wiesc z Toba kazdy dzien, cudownie jest poprostu patrzec jak lezysz kolo mnie, jak stajesz sie krzyzowkowa krolowa, jak dopieszczasz kazdy nas dzien i jak cudownie mnie calujesz. Dziekuje Ci za to wsyzystko i prosze o wiecej.

KOCHAM CIE BARDZO :*:*:*:*:* BARDZO MOCNO :*:*:*:*:*

Do jutra.
Twoja Rz.:*

3 komentarze:

Uszko :* on 4 maja 2011 14:19 pisze...

Ten rok to dopiero początek :*:* takich lat przed nami jeszcze co najmniej z 50 :) KOCHAM CIĘ:* i nie mogę się już doczekać naszej dzisiejszej randki :)

Anonimowy pisze...

Och dziewczyny gratuluje szczerze i życze Wam jeszcze co najmniej tych 50 lat razem :) ja z moją kochaną jestem już ponad 5 lat. Walczyłam o nią przez 9 miesięcy i trzeba przyznać, że warto było zawalczyć o tę miłość.. Miłość jest ważna ;) Pozdrawiam Was ciepło :) O.O :)

Luna on 5 maja 2011 13:35 pisze...

Gratuluje i życzę Wam co najmniej 70lat razem.
Przeczytałam Waszego bloga od samego początku i musze Wam powiedzieć że nie znalazłam drugiego takiego bloga.Jest tak pozytywny tak pięknie wyraża to co do siebie czujecie.Życzę Wam Wszystkiego Najlepszego.Pozdrawiam

Prześlij komentarz

About Me

 

Groszek z Rzeżuszką czyli co w szafie piszczy Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting