niedziela, 8 lipca 2012

Z zycia wziete

Autor: Uszko :* o 14:22
Witam
Zyjemy, zyjemy w ostatnim okresie zwalil sie na nas troszke nawal pracy, ale jeszcze tylko tydzien i urlop!.
Tydzień w Polsce u mamusiek to jest to co sercu pozwala odżyć i oczywiście trochę zmęczyć. Ale kolejny wypoczynkowy urlop we wrześniu. Jak ja bardzo nie mogę się tego doczekać. Plany były na zagraniczne wojaże ale po długich i poważnych rozmowach wygrało SPA. O tak, tak, tak. Masaże, maseczki i sauna przez okrągłe 8 dni. Zasłużony odpoczynek dla mojej zmęczonej żoneczki. Hotel i pakiet już znaleziony a ze będzie wspaniale to pewne bo miałam już przyjemność tam się SPAłować ;)
W tym roku, a w zasadzie za raz na początku nowego jest jeszcze jeden termin którego równie jak SPA nie mogę się doczekać, myślę, ze Z podziela moje zdanie. W styczniu nasza na razie 2 osobowa rodzina będzie miała nowego członka. Nie będzie to co prawda Hania ani Szymek ale Jagger. Planujemy kupienie czarnego mopsa. Juz teraz byśmy to zrobiły, ale z racji jechania w grudniu pociągiem na święta do domu postanowiłyśmy to odłożyć. Nowy obowiązek który z chęcią będziemy wypełniać. Mala przylepa wprowadzi jeszcze więcej miłości do naszego domu. Nasze życie zmienia się nieustannie i co nas obie cieszy na lepsze, dlatego po wspolnych 2 latach dalej twierdze ze nic lepszego w zyciu nie moglo mnie spotkach jak poznanie mojej zony.

KOCHAM CIE :*
Twój Groszek :*

1 komentarze:

susie.q on 8 lipca 2012 19:58 pisze...

A po spacerku będziemy Cie budzić 1000 mopsikowych całusków, zwłaszcza w weekendy :) Az będziesz krzyczeć: Poszły mi Parchy dwa, spać nie dają!!! KOCHAM CIE :*:*:*:*:*

Prześlij komentarz

About Me

 

Groszek z Rzeżuszką czyli co w szafie piszczy Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting