czwartek, 16 czerwca 2011

Salwa Honorowa

Autor: Uszko :* o 10:10
Wczoraj w nocy gdy Ty lezalas w naszej sypialni a ja nie mogac spac poszlam do drugiego pokoju, mialam w glowie zamiar w ogole w nim spac. Po 2 godzinach pomyslalam Ona jest moim najwiekszm skarbem czemu wiec ja czasem ranie?
Nie zasne bez niej obok, bez jej oddechu, ciepla, zapachu. Doszlam do wniosku, ze to czasem ja jestem misiem o malym rozumku. Wzielam wiec koldre, poduszke pod pache i wrocilam do naszego lozka. Spalas, odwrocona plecami. Polozylam sie obok a gdy przytulilam sie do Twoich plecow poczulam spokoj i wielka milosc a w glowie ulozylam pare zdan ktore swiadcza jak wiele znaczysz w moim zyciu.
Jestes moim sloncem i gwiazdami,
dniem, noca, switem.
Jestes moim calym zyciem.
Jestes moim narkotykiem.
Jestes tlenem, powietrzem, wiatrem.
Murem obronnym przed zlymi ludzmi.
Rozweselaczem w smutne dni.
Jestes moja bratnia dusza.
Jestes serca biciem.
Zapachem, smakiem, dotykiem, szczesciem.
Jestes moim nauczycielem.
Jestes moja dziewczyna a kiedys zona.
JESTES MOIM ANIOLEM ...

Kocham Cie.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

About Me

 

Groszek z Rzeżuszką czyli co w szafie piszczy Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting