środa, 7 lipca 2010

One love

Autor: susie.q o 21:34


Dzis od rana mi towarzyszy i sprawia duza czikitos na mej twarzy. Jeszcze 3 i pol dnia!!! Jestem szczesliwa i to bardzisto : )

I Kochanie nie placzemy wiecej :* Wiem, ze czasem to jest potrzebne, sama dobrze wiesz, ze mam te momenty gdy ogarnia mnie to wielkie szczescie i zdajac sobie z tego sprawy, lezki same cisna mi sie do oczu. To co mi wczoraj powiedzialas, bylo i jest cudowne :* Widze, jak bardzo Ci na mnie zalezy, jak powaznie podchodzisz do tej malej czasteczki jaka jestesmy My. I jak bardzo mnie kochasz :*

I to ze mozemy tak spokojnie i otwarcie ze soba porozmawiac, uwazam za cudowna sprawe. Tesknie ta tymi rozmowiami, Ty juz wiesz jakimi ^^ Tesknie za Toba, za Twoim zapachem, smakiem, za Twoim usmiechem, za Twoim pocalunkiem :*

Nie wiem jak moglam istniec bez Ciebie? Pamietam tylko, ze zycie nie mialo tego smaku, nie bylo tak pelne i prawdziwe jak teraz :*

Kocham
Twoja Rz.:*

0 komentarze:

Prześlij komentarz

About Me

 

Groszek z Rzeżuszką czyli co w szafie piszczy Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting