niedziela, 6 maja 2012

Rocznica

Autor: Uszko :* o 16:42
Ostatnio a dokladnie 4 maja obchodzilysmy dla nas bardzo wazne swieto.


Dla mnie osobiscie te 2 lata to najwspanialszy okres w moim dotychczasowym zyciu. Wierze, a raczej wiem na pewno, ze w Twoim serduszku dzieje sie podobnie. Czytajac to mozecie pomyslec eee tylko dwa lata co to jest. Przezyjcie 10 lub wiecej to pogadamy. Jednak dwa lata w naszym przypadku rozmnoza sie do kolejnych i kolejnych. I tak z roku na rok bedziemy zamieszczaly tu podobny obrazek tylko slowo w srodku bedzie troszke inne. Moze to naiwne bo nigdy nie wiadomo co moze spotkac nas w zyciu. Ale o to jedno jestem spokojna, o nas. Dobrze mi z Toba Kochanie. Lubie sie przy Tobie budzic i zasypiac. Znasz juz moje nawyki wiesz co lubie a czego nie. I choc czasem mowisz dla zartow cos o rozstaniu a ja ciagle powtarzam Ci ze nie mogla bym Cie zostawic bo za dobrze mnie znasz a nie chcialo by mi sie juz powtarzac tego wszystkiego innej osobie.
Tobie powierzylam siebie i tak juz zostanie. Teraz gdy patrze sobie na Ciebie jak smacznie spisz przy mnie juz chyba od 2 godzin nie moge oderwac wzroku od calej Ciebie.
Jestes i bedziesz najwazniejsza kobieta w moim zyciu i zawsze bede Cie Kochac!
Ps. Kocham Cie 
Twoj Groszek :*

1 komentarze:

susie.q on 6 maja 2012 22:03 pisze...

Kocham Cie najbardziej na swiecie, dziekuje Cie za ten wspanialy wspolny czas i wiem ze to jeszcze nie wszystko!!! Bo wiem co sobie obiecalysmy i zaplanowalysmy i wiem ze to osiagniemy :) KOCHAM CIE moj Groszkuuuu :)
Twoj Pieszczoch

Ps. Celine nadaje sie bardziej na romantyczne wieczory ;)

Prześlij komentarz

About Me

 

Groszek z Rzeżuszką czyli co w szafie piszczy Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting