wtorek, 25 kwietnia 2017

ZoFiaaa

Autor: susie.q o 20:57
Hallo Moje Kochanie!!!!

To znow ja, Twoja Zona ZoFiaaa!!! :)

Czy juz Ci dzis moze mowilam, ze bardzo Cie kocham? :)
Chyba nie :P
Wiec powiem Ci, ZE KOCHAM CIE BARDZO :* :* :* :*

Potem powiem Ci, ze musze tu lekki remont przeprowadzic, bo ta para na rowerze juz mi sie obstukala wizualnie, wiec musi przyjsc nowe. Nowa tapeta. Nowe mieszkanie. Nowy rozdzial naszego zycia. Ale ta sama dobra stara milosc :)

Chciala bym tak wiele jeszcze dzis napisac, ale  moj mozg juz nie pracuje klarownie. A nie chce pisac jakiegos wodolania.

Ale jedno chciala bym jednak tu dzis jeszcze pozostawic. Chcialam Ci to juz powiedziec jakis czas temu. Chce miec dziecko z Toba. Znaczy wiem, ze to nie jest nic nowego, bo o tym rozmawiamy od dawien dawna. Ale teraz to jest tak, ze ja juz chyba doroslam do pewnych rzeczy. Nie tam jakies zegary biologiczne itp. Tak po prostu czuje, ze chciala bym aby byl jeszcze ktos. Ktos tylko taki nasz, taki ktos komu my pokarzemy swiat, komu powiemy co jest dobre a co zle, komu damy duza czesc siebie za jeden maly usmiech.
Doroslam do domu za miastem, z Toba, Cziketka i malym ktosiem. I wiem, ja to wiem i juz, ze jeszcze chwila i jak wszystko w naszym zyciu bywa, to wlasnie tak bedzie.

Kocham Cie :* :* :* :* :*
Twoja Zona ZoFiaaa :*

0 komentarze:

Prześlij komentarz

About Me

 

Groszek z Rzeżuszką czyli co w szafie piszczy Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting